عکس...استقلال...5!

ღبـــــــــــــــــارونღ
گلچینی از اس ام اس ها و مطالب تفریحی
عکس...استقلال...5!
ن : ღadminبارونღ ت : دو شنبه 13 خرداد 1392 ز : 11:13 | +

 

پرسپولیسیا من که گفتم نیاین ادامه مطلب!

پس نباید چیزی بگید ها!


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:18---17 خرداد 1393


نازنین زهرا
ساعت14:49---24 شهريور 1392
سلام بارون جونم خواهری کل وبلاگتو از اول شروع کردم دیدن کردن دلم برات تنگ شده بود خیلی حال میکنم تو وبلاگت میتونم آروم بشم باحرفات ممنون که هستی آبجی....

ابی دلان پارسی
ساعت0:20---18 تير 1392
سلام باحال بود ولی این لنگی ها قدر همینشونو هم ندونستند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عکس، عکس های بانمک، دوستان، متفرقه، گوناگون، ،
:: برچسب‌ها: مطلب, طنز, اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , جوک, پیامک طنز, خنده دار, بارون, باران, انتظار, استقلال,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by barooon.1997
This Template By Theme-Designer.Com