امیر

ღبـــــــــــــــــارونღ
گلچینی از اس ام اس ها و مطالب تفریحی
امیر
ن : ღadminبارونღ ت : یک شنبه 13 مرداد 1392 ز : 2:24 | +

سلام
خوبی خانومی؟HeartHeartHeartHeart:72::72:Smile:241::241::241::241:
سلام:72:
بعله که خوبم
ولی خستم

تو خوبی امیر جان؟:113: منم خوبم
ولی از تو خیلی خیلی خسته ترم:89::89:
کل مغازه رو بهم ریختم:49::49::49::49:
خسته نباشی عزیزمHeart

راستی چند شب پیش که خوابیدم تا وقتی که بیدار شدم خواب تورو دیدم:83: واقعا؟؟؟؟
تو خواب هم راحتت نمیزارم:P:P:P
حالا چی بود
چیکا میکردم
کجا بودیم؟
اصلا درست یادم نیست
یادمه میرفتیم کافی نت
ولی شبیه کاافی شاپ بودHuh
دور یه میز دو نفره نشسته بودیم و حرف میزدیم
ولی یادمه هیچی نخوردیم
هیچی هم سفارش ندادیم ، لابد چون کافی نت بوده خخخخخخ
گاهی هم مامانم باهامون میومد
یادم نیست چی میگفتیم
ولی خوابم خیلی طولانی بود
از وقتی که خوابیدم تا وقتی که بیدار شدم
مامانت؟؟؟؟؟؟؟؟؟:169::169::169:
خانوم عظیمی به خدا من با دخترتون کاری ندارم:233::233::233::233:

فاطمه جونمHeart


سلام HeartHeartHeartHeart
خوبی؟HeartHeartHeartHeart
سلام عشقمHeart
ممنون
تو خوبی؟


آواتارت رو خودت انتخاب کردی یا کسی بهت داده؟
آخه
آخه خیلی غریب شدیCool
منم خوبم


منظورتو نگرفتم
غریب؟Huh
منظورم اینه که انگار تورو با اون اواتار میشناسیمBlush
ولی اینم خوبه:D
آها
خیلی تکراری شده بود اون یکی
یه چیز بگم عشقم؟


حق الناس فقط پول و مال مردم نیست
گاهی حق الناس دله

حلالم کنHeart
چرا امشب اینجوری حرف میزنی
ینی چی حلالم کنHuh

نبخدا منظور من اونی نیست که تو فکر میکنی
من هیجا نمیرم
همنیجا بیخ ریشت هستم
HeartHeartHeart
پس باید واسه چی حلال کنم؟
مگه همیشه موقع رفتن باید حلالیت طلبید؟
نه ولی
یه جورایی مشکوک میزنی
ترکی که نمیگم
هیچ منظوری نداشتمHeart
اصلا نباید میگفتماBlush
قربونت برمHeartHeartHeart
حلال حلالی:D:D:D:D آخیشششششششششHeart
مرسی.Heart
میگم میخوای به زنت اطلاع بدم شماره به دختر مردم دادی؟خخخخخخخخخ:D:D:D:D آره
بهش بگو:D:D:D:D:D:D
زنت از این دختره خوشش اومده و حاضره هوو سرش بیاد:D:D:DHeartHeart
قربون زنم برمHeartHeartHeartHeartHeart


سلام عشقمHeartHeartHeart
خوبی؟Heart
سلام عزیزمHeart
تو خوب باشی ما چرا بد باشیمHeart
حالا خوبی؟
حالا خوبمBlush
دلم واست تنگیده بود

میگم تو این تاپیک داداشی ها من چندمیشم؟Huh
یعنی من مطمئن بودم اینو میگی:D
اصلا نمیخواستم این تاپیک رو بزنم ولی دیگه دیگه

تو هیچ کدوم از این داداشا نیستی
من به هرکی میگم داداش توی نت
واقعا واسم برادره
نه دوس پسر
پس من این وسط چیم؟Angel
عشقمHeart فک کن من فرزاد تو این فیلم مادرانمAngel
اه
حالم بد شد
دیگه عباس غزالی رو دوس ندارم
یه سوال
تو یه روز به بارون توی چت روم گفتی بیا اونجا
کجارو میگفتی؟Huh
خخخخخخخخخخخ
غیرتی شدی هاCool
من اونو آبجی صدا میکنم
و اسماعیلو داداش
که با اسماعیل تماس تلفنی هم دارم
اونجا چت روم آی آر چته
پ.خ میداد اعصابم خورد میشد دوساعت باید رفرش میکردم
یه بار آدرس
اونو دادم اونجا حرف میزدتقریبا مثه همین چت رومه خودمونه:D
[-(
و تو اینو به من نگفتی:@
قربون عشقم برمHeart
ببخشید
نه من اینو نگفتم که معذرت خواهی کنی عشقم
تو نمیگی ذهن آدم درگیر میشه؟خخخخخخ:P
آها
شفاف سازی کنم؟؟؟؟
با باروون شیرازی پ.خ زیاد میدم
با اسماعیل تماس و اس زیاد میدم با اینکه جهرمه
با یاور رابطم تقریبا میشه گفت کاریه
با میثم همسایم خیلی راحتم
با مهدی اون یکی همسایم دوست فابم
یه چی یادم رفت
با فرشته هم پ.خ میدم ولی وقتی خودش میگه داداشی حالم خوب نیس
با بقیه هم طبیعی هستمBlushBlush
بغال سر کوچه رو نگفتیا خخخخخخخخ
یه سوال پیش میاد اینجاCool
منو یادت نرفت احیانا؟ اینا همه جلو چشامن
شما تاج سریHeartHeartHeartHeart HeartHeartHeart
بابا حالا چرا با اونا قهر میکنی؟
وا نده
هرکی با تو مشکل داره سرشو به نزدیک ترین دیوار بکوبه
همینه که هستHeart
بیخیال
دوس ندارم انجمنو خراب کنم
بزار خوش باشن
من مطالبو آپ میکنم


دیگه چه خبرا؟
مارو نمیبینی خوشحالی؟
نه خوشحال نیستیمBlush
خیلی هم دلم برات تنگ شده بودHeart

فقط یخورده درگیر بارون بودم
که شفاف سازی شد:D

به این چی میگن؟
حسادت زنانه
یا همون تعصبBlush
دل من بیشترHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
دل تو نباید بیاد یه نظری توی وبم بذاره تا بفهممم تنگ شده؟Heart بخدا همه پستاتو خوندم ها
اما یه جورایی تنبلیم میشه نظر بدمBlush
تو بیا یه نقطه بذار بفهمم اومدی خخخخخخ:D
چشم
از این به بعد نظر میزارم
چقد سرعت پائینه
اعصابمو خورد کردهGeryeGerye
نبابا؟
جونه من؟
امضای خودته؟
آفرین با امضات خیلی کیف کردمHeart
ولی...
زیرش مینویسی امیر علی؟Huh نه
اسمو اون خطه اضافیه
تو امضام دقت کن
حرف s
حرف j
و کلمه rezaei


سلام HeartHeartHeartHeart
خوبی؟HeartHeartHeartHeart
سلام عشقمHeart
ممنون
تو خوبی؟


آواتارت رو خودت انتخاب کردی یا کسی بهت داده؟
آخه
آخه خیلی غریب شدیCool
منم خوبم


منظورتو نگرفتم
غریب؟Huh
منظورم اینه که انگار تورو با اون اواتار میشناسیمBlush
ولی اینم خوبه:D
آها
خیلی تکراری شده بود اون یکی
یه چیز بگم عشقم؟


حق الناس فقط پول و مال مردم نیست
گاهی حق الناس دله

حلالم کنHeart
چرا امشب اینجوری حرف میزنی
ینی چی حلالم کنHuh

نبخدا منظور من اونی نیست که تو فکر میکنی
من هیجا نمیرم
همنیجا بیخ ریشت هستم
HeartHeartHeart
پس باید واسه چی حلال کنم؟
مگه همیشه موقع رفتن باید حلالیت طلبید؟
نه ولی
یه جورایی مشکوک میزنی
ترکی که نمیگم
هیچ منظوری نداشتمHeart
اصلا نباید میگفتماBlush
قربونت برمHeartHeartHeart
حلال حلالی:D:D:D:D آخیشششششششششHeart
مرسی.Heart
میگم میخوای به زنت اطلاع بدم شماره به دختر مردم دادی؟خخخخخخخخخ:D:D:D:D آره
بهش بگو:D:D:D:D:D:D
زنت از این دختره خوشش اومده و حاضره هوو سرش بیاد:D:D:DHeartHeart
قربون زنم برمHeartHeartHeartHeartHeart
HeartHeartHeart
وایسا ببینم
چرا حواسم نبود؟:@
دختر هم داری؟Dodgy
قبلا زن داشتی کچل؟خخخخ:D
اینو سعید به دهن فرشته انداخت
راستشو بخای وقتی دیدم با این حرفا حال فرشته بهتر شده
منم گفتم بیخیال
همین که یه بنده خدا حالش خوب باشه بسه وااااای که تو چقدر مهربونیHeart
پس فرزند خوندته خخخخخخخ:D:D:D
Blush
راستی دیشب حرم جات خالی بود Heart
من یه شعر دارم راجع به امام رضاست
یادمه پریشب که گوش میکردم کلی گریه کردم

حرم میری واسه منم دعا کن
راستی خونتون به حرم نزدیکه؟ پیاده 1 ساعت
با اتوبوس 20 دقیقه خوشبحالتونGerye

من از بین همه امام ها ، عاشق امام رضا هستم

راستی جد تو چه شخصیه؟
از این سوالای سخت سخت نپرس:D:D:D
نمیدونم


سلااااااااااااااااااااااااااااااامHeart ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلامHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
چه قد بده آیکون بوس ندارهGerye
خوبی فاطمه؟
دیگه شما به بزرگی خودت ببخش:P
مرسی
تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Heart
منم خوبم
اما حالا بهترم
دیشب کجا بودی؟Gerye
اصلا چند روزی میشه با خودمم قهرم خخخخخ:P
خداروشکر که خوبیBlush
چرا آخه
دلیلش منم؟
نه دلیلش تو نیستی
یخورده فکرم مشغوله
همین
تو ناراحت نباشBlush
نبینم فکر عشقم مشغول باشهHeartHeart
مشکلاته دیگهGerye
گاهی فکر عشق بعضیارو مشغول میکنهHeart
اصلنم مراعات نمیکنهGeryeGerye
دلم واست تنگ شده بودGerye نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by barooon.1997
This Template By Theme-Designer.Com